hej bloggeeeen

Är ganska så jätte mega trött just nu! Jag kom hem typ för en och en halv timme sen efter att ha varit i skolan från klockan två.. en LÖRDAG. Det var ju jubileumskonsert i skolan idag och vi skulle ju såklart vara där och sälja kaffe o kakor inför våran pragresa, heheh, har nog aldrig bryggt så mycket kaffe! Men det gick väl ganska bra tycker jag, blev lite stressigt med några strömavbrott o så men annars funkade det! verkade vara ganska fullsatt iallafall, så det var ju kul!

Kvällen igår blev lite udda hahah; först skulle vi ut och käka middag men nää dom stängde typ as tidigt så det var ingen idé, sen skulle vi åka in o nattfika men nee ingen pallade riktigt, fast joo sen ångrade vi oss så jag, jossan och agnes drog in o fikade och gick runt lite i stan! det var mys! älskar när man är lite spontan sådär!:)
Nu ska jag läsa lite i min svenskabok.....(iknoww det är lördag, men det måste göras!)
//Moa

Kommentarer
Postat av: Jossan

mysepys <3<3<3

2011-12-04 @ 01:24:35
URL: http://unicornkitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0