Friday

Freedaaaaag. Igen. asså seriöst tiden går så jäkla snabbt. Snart midsommar typ.. Shieet. På tal om framtid, idag var jag och Malin på Saco-mässan (högskolemässa), otroligt rörigt men intressant och se vad som fanns. Det slutade det med att vi satt längst inne i ett hörn och pratade i 2 timmar. Haha. Sen på kvällen skulle vi egentligen käkat middag men efter mycket om och men träffades jag, Moa och Jossan en stund för fika och promenad. Myspys <3 Dock var jag mega-trött så sorry hörrni om jag var lite frånvarande haha;). Plus att det var så jäääävla kallt. Bbrrrrr. Btw. Jag vill köpa massa kläder. Meen haha eeh min ekonomi är ju som alla redan vet nere i botten typ. Plus att jag ska köpa en vinterjacka imorn. Aja nog med ilandsproblem. Nu ska jag tagga sängen.



 

 

 

 

 

 

 

 

Några av dagens bilder :)) //Agnes

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0