döden

jag typ dör. min hjärna är överhettad av all information jag har försökt trycka in i skallen tills provet imorn. Ehh det känns som att inget går in. Stressad för allt skolarbete jag måste göra kan man ju lugnt säga att jag är... Det värsta är att jag måste läsa 175 sidor i Frankenstein idag för att hinna ikapp min planering. ehehe känns grymt. Det är ju så enormt passande att boken är den tråkigaste jag läst på länge så långt som jag har kommit (y) det är också grymt bra att jag istället för att repetera plenissalar och kommunfullmäktigesaker sätter jag mig vid datorn och tillexempel bloggar och kollar på Glee. men vi säger så här, det är välförtjänt. Men nu måste(!!) jag stänga av datorn, jag kommer nu dö en långsam samhälledöd.


Btw här är lite bilder från idag när Jossan och Malin hänkade med mig hem efter skolan och eh typ pluggade.














Den enda (av sisådär 80 st) normala bilden haha



Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahhahahahahh Josefina på första bilden!!!! <33

2011-12-08 @ 14:48:19
URL: http://annaemmas.blogg.se/
Postat av: malin

hahahaaaa tänkte precis kommentera samma som anna! köttbullen ♥ har du skickat bilder till min mail? :)

2011-12-09 @ 10:39:29
URL: http://malinfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0